keskiviikko 10. toukokuuta 2017

Nihao, täällä taas ollaan


jälleen vähän reissusta nuhjuisina, mutta pyykkikone laulaa ja aikaerokin on paljon helpompi selättää näin länteen palatessa.





Vietimme parisen viikkoa Kiinassa vieraillen perheemme keskimmäisen lapsen luona. Hyvä nähdä, että ovat puolisonsa kanssa asettuneet tuolle uudelle mantereelle aika kivasti ja siltä osin kaikki on siis kunnossa. 

Minulla, ensikertalaisella, riitti sen sijaan kummasteltavaa. Tekee kyllä välillä hyvää tuollainen ravistelu. Kunhan saan taas arjen pyörimään ja pääsen rutiineihin käsiksi, laitan tänne blogiin varmasti kuvia ja huomioita kiinalaisista kokemuksista.

Piipahdin kuitenkin jo kaikkien teidän ihanien blogi-kuulumiset tarkistamassa ja moniin juttuihin palaan vielä varmasti ajan kanssa. Mahtavaa, että olette siellä. Tuolla googlettomassa maailmassa ehdin jo vähän ikävöidä ;).


Kaunista toukokuuta,
Tot ziens!
Leena

2 kommenttia:

  1. Oi, Leena! Sinä olet ollut Kiinassa! Se on varmasti huikea maa kokea omin silmin ja kokemuksin. Pikkusiskoni on siellä käynyt ja hän oli vähän silmätikkuna siellä liikenteessä. Hän on pitkä, punatukkainen nainen, joten erottui joukosta :)
    Olen matkalla Helsinkiin ja tienvarret ovat lunta valkoisenaan.
    Mukavaa viikonloppua kanavalle! Kiinan juttuja odottelen...

    VastaaPoista
  2. Kyllä. Oli monella tapaa huikea matka.
    Ja usko tai älä, vaikka minä olen vain 164 cm ja tummahko suomalaisittain, sain olla silmätikkuna enemmän kuin tarpeeksi. Se tuntui välillä vähän koomiselta ;)

    VastaaPoista

Olen aina tosi iloinen pienestäkin kommentista. ISO KIITOS!!